Serviceaftale på multifunktionsmaskiner, printere og kopimaskiner

Hvad indeholder en serviceaftalen?

Med en serviceaftale er i garanteret:

  • Telefonsupport
  • Onsite tekniker
  • Responstid otte timer
  • Automatisk levering af toner og forbrugsstoffer.
  • Multifunktionsenheden bestiller automatisk forbrugsstoffer
  • Toner og reservedele er inkluderet i aftalen
  • Overvågning af driftstatus
  • Højeste driftstabilitet igennem løbende vedligehold
  • Overholdelse af sliddeles udskiftningsintervaller
  • Ingen ”trætte” maskiner med mange besøg på den samme fejl
  • Nova Office bruger bl.a. Kyocera Document Solutions som serviceleverandør.
  • Teknikerne er højt specialiserede
  • Servicebilens vognenes reservedelsbeholdning er afstemt efter de enheder der skal serviceres
  • Mange reservedele er modulopbyggede. Det betyder at der ikke er store reparationer ude på jeres gulv.
  • Reservedele der skiftes, renoveres med henblik på genanvendelse.
  • Skal du bestille service? Så gå til denne side!