Udgivet i Skriv en kommentar

Fire populære printere til lageret – med og uden scan

To sort/hvid printere der er super produktive og billige i drift:

To sort/hvid multifunktions printere til lageret, med kopi scanfunktion:

Udgivet i Skriv en kommentar

Automatisk tonerlevering

Og fuld service på din printere er også en del af aftalen

Med en NOVA Office serviceaftale sørger vi for at du altid er oppe at køre og at dine printere altid leverer det optimale.

Eksempler på serviceaftaler til Kyocera Ecosys printere:

Alle serviceaftaler til Kyocera printere

Udgivet i Skriv en kommentar

Ecosys P5021cdw sammenliget med Brother HL-3172CDW og RICOH SP C252DN

Udskriftskvaliteten er god på alle tre printere, men på produktivitet og driftsstabilitet der vinder Kyocera Ecosys P5021CDW

En sammenligning af Brother HL-3172CDW, Ricoh SP C353DN og Kyocera Ecosys P5021CDW

Sammenligningen gik på at sætte de tre printere til at producere 100.000 sider. En opgave der lægger langt over det man normalt vil udsætte en så lille printer for. Kyocera har optimeret på de tre parametre driftstabilitet, tonerforbrug, emballage og samlet økonomi. På alle parametre vinder Kyocera Ecosys P5021CDW

Bestil Kyocera Ecosys P5021CDW her:

Andre muligheder samt forbrugsstoffer:

Udgivet i Skriv en kommentar

De fem lavthængende frugter i forhold til at spare på udgifter til print

I forbindelse med rigtig mange møder med kunder, kundeemner og andre, har jeg lavet en liste med fem punkter der er med til at nedbringe mængden af print og dermed følgende omkostninger:

  1. Skriv ud i Sort/hvid! Lyder indlysende. Men rigtig mange har ikke indstillet deres drivere og printere til automatisk at skrive ud i sort
  2. Brug sikker udskrift! Det er en funktion der ligger som standard i de fleste printere. Funktionen gør at du slipper for at rode i dine kollegers udskrifter. Udbyg løsningen med en avanceret løsning med udskriv til clouden og hent print ved den enhed der er mest bekvem for dig. Læs mere om Follow-Me-Print her.
  3. Automatisk duplex udskrivning. Printer du emails, hvorfor så spilde tre stykker papir på at få fem linier med tekst?
  4. Sørg for at alle medarbejdere har en applikation der gør det muligt at “udskrive” til PDF. Og fortæl at funktionen findes
  5. Tid! Placer printeren således at det er nemt og hurtigt at komme til den. Minimer gangtid.

Kopipapir kan, og bliver genanvendt i stor stil og kopipapir består hovedsageligt af papirmasse udvundet af genplantet skov (Papir er ikke fremstillet af træ fra regnskoven!), alligevel mener vi hos NOVA Office at der skal printes med omtanke. Vi opfordrer til at være realistiske i forbindelse med anskaffelse af ny printløsning. Mange virksomheder investerer for lidt i hardware og får høje driftsomkostninger. Andre overdimensionerer løsningen. Ser vi på statistikkerne, så står hovedparten af printere på “stand-by” eller “sleep” mode 90 % af tiden. Så der er absolut store muligheder for optimering på printløsningerne rundt omkring i virksomhederne.

Har din virksomhed brug for hjælp, så ring eller skriv!

Udgivet i Skriv en kommentar

Dokumentscan til Navision

Vi har lavet en lille smart løsning der integrerer bilag til den gamle Navision.

Processen kan hente bilag fra kopimaskinens scanner, fra Outlook og fra filstrukturen i Windows “stifinder”.

Kundens udfordring er at kunne bevare overblikket over dokumenterne i en ordre. Der kommer mange korrektioner undervejs i processen. Emails, håndskrevne noter. Følgesedler og der laves beregninger. I forbindelse med afregning og en evt garantisag er det vigtigt at kunne genskabe dokumentationen. Helt enkelt handler det om at navngive filerne ensartet og arkivere som søgbare PDF dokumenter. Filerne navngives eksempelvis: “ordrenummer”_”kundenummer”_”projekt”_”dokumenttype”.pdf. PDF er det typske dokumentformat, men der kan også gemmes dokumenter fra Microsoft Office.
Ordrenummeret bruges som reference i Navision, hvor vi har lavet en “Dokument” knap, hvor man én gang går ind og knytter mappen på drevet til ordren i Navision.

previous arrow
next arrow
Slider

 

 

 

 

 

Udgivet i Skriv en kommentar

Scan til Advosys

NOVA Office tilbyder en løsning der håndterer udfordringerne omkring scan til Advosys og videre til “Minretssag.dk”

Løsningen tilrettes aktuelle ønsker, men kan tage udgangspunkt i nedenstående:

  • Brugeren logger sig på med adgangskode
  • Indscanning aktiveres fra displayet på multifunktionsmaskinen.
  • Indtast sagsnummer. Herefter slås der op i sagsregistret og klientens navn returneres for kontrol.
  • Filer navngives hurtigt da typiske dokumenttyper ligger i en rulleliste; Replik, Duplik, Notat etc.
  • Der tilføjes sagsnummer klientnavn og evt. fritekst.
  • Ønskes dokumenter skilt i flere PDF-filer kan dette forenkles ved at tilføje et skilleark med en stregkode.
  • Ønskes sagen sidenummereret kan dette tilvælges efter behov.
  • Dokumenterne leveres direkte til Unik Advosys OCR-behandlet i søgbart PDF format.
  • Senere i forløbet, kan mange filer samles i én stor PDF, sidenummereret
  • Fra samme applikation kan der ligeledes scannes til egen mail indbakke
Heading layer

Løsningen sameksisterer med Follow Me Print, d.v.s. man kun skal logge på én gang og både kan scanne og printe

previous arrow
next arrow
Slider

Med denne løsning opnås:

  • Filerne leveres i ensartet format med sagsnummer, klientnavn og dokumenttype hver gang
  • Man undgår problemet med dokumenter der forsvinder ned i den forkerte journal, hvis man ved en fejl taster forkert sagsnummer, idet man får klientens navn op på displayet til kontrol
  • GDPR Compliance, der ligger ikke filer på PC skrivebordet med personoplysninger
  • Store tidsbesparelser
Udgivet i Skriv en kommentar

Scan af bilag til Economic

Economic er et enormt udbredt regnskabsprogram. NOVA Office har en integration der fjerner flere af de besværlige steps i forbindelse med scan af købsbilag, fakturaer, bonner mm.

Vi kan sætte en løsning op sammen med en af vores dokumentscannere eller multifunktionsmaskiner. Vi kan naturligvis også tilbyde en løsning til jeres eksisterende udstyr. Forudsat naturligvis at den scanner eller multifunktionsmaskine i benytter, som minimum understøtter scan til mappe.

Det der ofte efterspørges er:

  • Scan til mappe
  • Søgbart PDF-format, det klarer
  • Split af dokumenter til separate filer
  • Samle separate filer til et dokument
  • Sidenummerering
  • Fjerne blanke sider
  • Navngive på basis af værdier i dokumentet
  • Overvågning af mapper og opsamling af bilag
  • Overvågning af mail og opsamling af bilag
  • Der er mange andre muligheder, spørg endelig
  • Medarbejdere kan sende filer til mappe der overvåges af NOVA Office’ automatik. Uden at der gøres yderligere, ekspederes bilaget videre til Econonic
Udgivet i Skriv en kommentar

Kyoceras A4 serie scorer 4,5 stjerner i test

Testinstitutionen DataMasterLab tester:
TASKalfa 351ci (35 s/min.)
ECOSYS M6635cidn (35 s/min.)
Samt produktnyheden:
TASKalfa 307ci (30 s/min.)

Bl.a. nævnes TASKalfa 307ci, der skiller sig ud ved at performe med 102% i forhold til opgiven hastighed. Serien scorer desuden max point på den brugervenlige og intuitive betjening af scan til mapper og mail.

Publiceret af Printer Benchmark.